ACTIVITĂȚILE PROIECTULUI
Ce presupune implicarea în proiectul ”Un pas spre viitor prin acțiune și inovare”?
Acest proiect se derulează pe o perioadă de 24 de luni (21 decembrie 2021 – 20 decembrie 2023), timp în care se vor desfășura o serie de activități :
- Managementul proiectului
Coordonarea și monitorizarea permanentă a implementării tehnice și financiare
Informarea și publicitatea proiectului
2. Formare antreprenorială și consultanță în afaceri
Informarea publicului cu privire la programul de formare profesională, metodologia de selecție a grupului țintă, și, ulterior, a planurilor de afaceri ce vor fi sprijinite
Selectarea grupului țintă care va participa la cursurile organizate în cadrul programului de formare antreprenorială
Derularea programului de formare antreprenorială
Selectarea planurilor de afaceri ce vor fi finanțate în cadrul proiectului
Efectuarea de stagii de practică
Organizarea și desfășurarea activităților de întreprindere simulată
Furnizarea serviciilor personalizate de consiliere/consultanță/ mentorat
Asigurarea înființării și demarării funcționarii întreprinderilor conform planurilor de afaceri finanțate cu ajutor de minimis în cadrul proiectului
3. IMPLEMENTAREA PLANURILOR DE AFACERI FINANȚATE DIN FONDURI FSE
Monitorizarea schemei de antreprenoriat a funcționării și dezvoltării afacerilor finanțate
Decontarea de către administratorul schemei de antreprenoriat a sumelor aferente implementării planurilor de afaceri selectate în cadrul proiectului
4. PROGRAM DE MONITORIZARE A FUNCȚIONĂRII ȘI DEZVOLTĂRII AFACERILOR FINANȚATE ÎN CADRUL PERIOADEI DE SUSTENABILITATE A ACESTORA
Monitorizarea funcționării și dezvoltării afacerilor înființate